Jako właściciel firmy niejednokrotnie stałeś przed dylematem, czy inwestować w określone działania, jakie korzyści dla Ciebie i Twojego przedsiębiorstwa mogą one przynieść, czy będzie to opłacalne. Pamiętajmy jednak, że nie zawsze „opłacalność” będzie równała się z zyskiem finansowym. Czasami możemy zyskać o wiele więcej. Jak?
Na przykład dzięki gadżetom reklamowym. Zainwestowanie w drobne gadżety z pewnością delikatnie nadszarpnie Twoje finanse, ale zbliżamy się do końca roku, więc powinieneś właśnie teraz zastanowić się nad uwzględnieniem drobnego wydatku na budżet 2016 roku. Dlaczego warto?
1. Zadowolenie Klienta.
Takie gadżety będziesz mógł podarować swoim Klientom w dowodzie wdzięczności lub dorzucić je do dużego zamówienia. Klient poczuje się wyróżniony i z pewnością na długo zapamięta Twoją firmę. Dzięki temu zwiększysz świadomość swojej marki i zbudujesz jej pozytywny wizerunek.
2. Mobilna reklama.
Mobilna w rozumieniu przenośna. Drobny, użyteczny gadżet będzie zabierany przez Twojego Klienta na spotkania biznesowe, a tam każdy będzie mógł zauważyć logotyp Twojej firmy. Jeżeli gadżet będzie naprawdę wyjątkowy, z pewnością inni nie przejdą obok niego obojętnie.
3. Lojalność.
To coś, czego nie da się kupić za żadne pieniądze. W dzisiejszych czasach bardzo trudno o Klienta lojalnego wobec firmy. Szukamy usług i produktów, które w danym momencie będą dla nas najkorzystniejsze i będą spełniały wszystkie nasze oczekiwania. Ale liczy się coś więcej – jak dba o nas firma, czy traktuje nas wyjątkowo, troszczy się o nas jako Klienta? Drobny upominek nie będzie formą przekupstwa, a podziękowania Klientowi za współpracę, co z pewnością zaowocuje jego powrotem w Twoje skromne progi.
A gdzie znaleźć oryginalne i tanie gadżety? Firm zajmujących się produkcją gadżetów jest wiele na rynku, na uwagę jednak zasługuje OpenGift, w której nie tylko można kupić pomysłowe gadżety, ale również poddać je znakowaniu. Jest to firma, która kompleksowo przygotuje dla Ciebie zestaw gadżetów i zagwarantuje niskie ceny. Jeżeli jeszcze zastanawiasz się, czy będzie to dobra inwestycja – skontaktuj się z pracownikami firmy.