Kiedy warto porozmawiać o dedykowanym sklepie internetowym?

Kiedy warto porozmawiać o dedykowanym sklepie internetowym?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Firmy, gdy chcą odnieść sukces w branży, powinny się wyróżnić. Oprócz samych towarów jednym z ważnych atutów przedsiębiorstwa może stać się dedykowany sklep internetowy.

To rozwiązanie, które bardzo wyraźnie odzwierciedla unikalny pomysł firmy na organizację ekspozycji oraz obsługę zamówień. Dzięki wyjątkowemu projektowi dedykowanego sklepu internetowego można zwiększać sumę koszyka – np. poprzez wskazanie dopasowanych produktów lub krótkoterminowych obniżek. Można też proponować użytkownikom dodatkowe narzędzia wspierające handel – wszelkiego rodzaju porównywarki, wizualizacje, nagrania video produktów.

Duży zakres oddziaływania na opinię na temat platformy e-commerce zyskuje jakość kontaktu z personelem. W odniesieniu do dedykowanego sklepu internetowego – przy pomocy osobnego zestawu narzędzi dla poszczególnych pracowników – wdrażamy opcje, takie jak status realizacji zamówień, dane liczbowe albo różnego rodzaju komunikatory.

Należy również przypomnieć o wizerunkowym aspekcie dedykowanego sklepu internetowego. Wygląd strony oraz układ kart z towarami oddziałuje na rozpoznawalność marki. Stworzenie ich od podstaw okaże się w większym stopniu skuteczne, niż podmiana kart z towarami dostarczanych w szablonach. Dedykowane sklepy internetowe pozostawiają zdecydowanie więcej możliwości w kreowaniu doświadczeń użytkownika, niż miałoby to miejsce w gotowych platformach sprzedażowych, promowanych w branży e-commerce.

Ezoteryczny Poznań

Ezoteryczny poznań to lokalny serwis informacyjny o Poznaniu i całej Wielkopolsce. Piszemy o aktualnościach, lokalnych atrakcjach, sztuce i kulturze. Wspieramy wyjątkowe inicjatywy lokalne, piszemy o przejawach wyjątkowej przedsiębiorczości lokalnej i wszystkim tym co interesuje Poznaniaka.

Search